Dětský domov se školou, středisko výchovné péče a základní škola Sedlec-Prčice

O nás

Dětský domov se školou, středisko výchovné péče a základní škola Sedlec-Prčice je školské koedukované zařízení poskytující vzdělání a komplexní péči dětem s nařízenou ústavní výchovou nebo uloženou ochrannou výchovou, s nařízeným předběžným opatřením, a to vše na základě rozhodnutí soudu.

Sportovní kurz Slapy - Častoboř

Sportovní kurz Slapy - Častoboř 1

Ve stejném termínu, kdy byla skupina děvčat a chlapců na pobytu v Myslkově, probíhal sportovní kurz starších chlapců na Slapech.

Více fotografií zde.

Hodnocení akce z pohledu účastníků.

V sobotu 14.8. jsme dorazili v dopoledních hodinách a ubytovali se. První den se pojal seznamováním s okolím. Jako první jsme šli k vodě, kde se chlapci mohli vykoupat a zaskákat z nově udělaného mola. Po koupání jsme šli na oběd a po obědě jsme vyrazili na 1. vyjížďku na kolech. Za sobotního horkého dne jsme ujeli 20 km do Radíče a zpět. Když jsme se vrátili, tak jsme s chlapci šli připravovat ohniště a dřevo, abychom si mohli uvařit večeři. Po večeři jsme chlapce seznámili s pravidly, jak se budou chovat a co vše je na kurzu čeká, potom měli večerku a šli spát.

V neděli 15.8. jsme už jeli náš sportovní režim:

V 7:00 ranní výběh – vzdálenost 750 m, po běhání se šlo na ranní hygienu k řece a po koupání nás čekala snídaně.

Po snídani v 9:00 jsme vyrazili na krátkou projížďku na kole, kde jsme ujeli pouze 11km, z důvodu, že jsme chvátali zpět na oběd.

Po obědě jsme chtěli využít krásného počasí a vyrazili na nedalekou pláž na Častoboři, kde se chlapci koupali, hráli jsme beachvolejbal a na závěr jsme chlapcům půjčili paddleboard, který je velmi bavil. Bohužel jsme měli k dispozici pouze dvě loďky, tak jsme se museli rozdělit na 2 skupiny, jedna šla na pláž pěšky a druhá veslovala na půjčených lodích.

Pondělí 16.8.

Ráno běh – 750 m, po běhu koupel (dobrovolně, protože se ochladilo),

Po snídani jsme vyrazili na kolech na nohejbalové hřiště, které bylo také na Častoboři a všichni jsme si pěkně zahráli nohejbal.

Po obědě jsme vyrazili na kola na nedalekou rozhlednu Drahoušek u Osečan na kterou chlapci s asistenty vystoupali na vrchol. Rozhledna měla přes 30 m a chlapci si výhled užili.

Menší chlapci jeli na kratší výlet na kolech .

Úterý 17.8.

Ráno běh – 750 m, koupání nebylo možné, chladné počasí. Po snídani jsme opět vyrazili na nohejbal a po nohejbale nás čekal oběd. Jelikož nám nepřálo počasí, tak jsme byli převážně v kempu, kde se sbíralo dřevo na oheň, poté někteří chlapci hráli kulečník, který jsme měli k dispozici. Navečer se počasí trošku vylepšilo, tak jsme vytvořili jednu skupinu, která vyrazila na cyklovýlet do Sedlčan a zpět, trasa měla dohromady 25km.

Středa 18.8.

Ráno opět běh – 750 m, koupání dobrovolné. Po snídani proběhl nohejbal a po obědě se vyrazilo na celé odpoledne do Neveklova a zpět. Tato trasa měla 42 km.

Čtvrtek 19.8.

Proběhl celodenní výlet na kolech, při kterém, jsme objeli Slapskou přehradu, jako v loňském roce. Trasa činila cca 70 km. Malí kluci měli trasu zkrácenou. Chlapci krásně šlapali a zaslouží pochvalu.

Pátek 20.8.

Po celodenním výletu jsme dali chlapcům odpočinek od běhu a připravili pro ně závod v dětském triatlonu. Letos jsme chlapce rozdělili do 2 skupiny (,,malí sportovci a velcí sportovci“)

Všichni chlapci se během závodu snažili a zaslouží si velkou pochvalu, protože podali maximální výkony.

Odpoledne po závodech a obědě jsme vyrazili na naučnou stezku na Albertovi skály. Bohužel jsme procházku museli zkrátit kvůli dešti, ale ušli jsme 5km a objevili krásné vyhlídky.

Sobota 21.8.

Celé dopoledne probíhalo balení věcí a kol. Po obědě jsme vyrazili na pláž, kde jsme si s chlapci zahráli beachvolejbal a půjčili jsme jim paddleboard, který všechny opět zabavil. Do Domova jsme se vrátili ve večerních hodinách, krásně unavení.

Všechny chlapce bychom chtěli pochválit za krásné sportovní výkony a ujetých 200km na kole.